GARANCIA ÉS SZERVIZ

Jogszabályi kötelezettségünknek megfelelően, garanciát és szerviz hátteret biztosítunk az általunk forgalmazott termékekhez.

Garanciális idő márkánként:
Audinate AVIO termékek: 12 hónap
Xilica termékek: 60 hónap (egyes termékek 24 hónap)
Opus Technologies termékek: 60 hónap
KanexPro termékek: 36 hónap
PRODVX termékek: 24 hónap
Nexmosphere termékek: 12 hónap

Kizárólag az általunk forgalomba hozott termékekre vállalunk korlátozott, díjmentes szerviz garanciát. A vásárlás eredetének és időpontjának igazolásához szükséges, hogy az eredeti számla másolatát is küldje el a javítandó termékkel. Kérjük, hogy a hibabejelentéshez töltse ki az alábbi űrlapot. A bejelentés feldolgozása után felvesszük önnel a kapcsolatot és egyeztetünk a meghibásodott termékkel kapcsolatos további teendőkről. A hibás termékeket futárszolgálat fogja felvenni a megadott címen. Kérjük, hogy a terméket minden esetben biztonságos védőcsomagolásban, lehetőleg az eredeti gyári dobozában, és az összes gyári tartozékával együtt küldje vissza nekünk. Köszönjük az együttműködését!


Hibabejelentés

Amennyiben fényképe, vagy videója van a hibáról, kérjük töltse fel felhőtárhelyre (Google Drive, Dropbox, WeTransfer, stb.) és ossza meg velünk a fájl elérhetőségét.
A "KÜLDÉS" gombra kattintva hozzájárul és elfogadja, hogy adatvédelmi irányelveinknek megfelelően feldolgozzuk és tároljuk megadott adatait. Jogában áll, hogy a hatályos jogszabályoknak megfelelően, bármikor kikérje az általunk tárolt adatait, vagy azok törlését kezdeményezze.