A Utelogy ökoszisztéma egy új generációs vezérlési platform. Az AV over IP technológia által nyújtott lehetőségeket kihasználva, az “U” rendszer túlmutat a különböző gyártóktól származó AV és IOT eszközök vezérlésén. Big Data technológiák segítségével teljeskörű monitorozási, analitikai és menedzsment funkciókat kínál. A hagyományos hardver alapú vezérlési rendszerekkel (Crestron, AMX, stb.) szemben a Utelogy egy szoftver platform, amely lokális szerverként, vagy felhő alapú megoldásként is használható. A “U” platform működését automatikus rendszer diagnosztikai és online helpdesk funkciók teszik teljessé. Azzal, hogy a felhasználó folyamatosan monitorozhatja, analizálhatja az AV rendszerek és a termek kihasználtságát, optimalizálhatja működési költségeit. Az automatikus rendszer diagnosztika funkciónak köszönhetően az AV rendszerek humánerőforrás igénye is csökkenthető. A Utelogy rendszer üzembehelyezése és üzemeltetése egyszerű, költséghatékony, skálázható és hardver független megoldás.
Termékek
Felhő alapú távmonitor-, analitikai-, és menedzsment platform. Felhasználók, eszközök valós idejű menedzselése. ERP, Microsoft BI, Unified Communication és videó konferencia integráció. Saját scriptek futtatása.
Automatikus, távmenedzsment támogató rendszerellenörző szolgáltatás. A rendszergazda saját scriptek segítségével tetszőleges időpontokban ellenőrízheti a csatlakoztatott eszközök funkcióit és működőképességét. A termekhez és az eszközökhöz kiegészítő információkat tárolhat el (gépkönyv, működési séma, stb.) Az esetleges hardver hibákról figyelmeztetést küld rendszer és naplózza azokat.
Egyszerűen és rugalmasan konfigurálható teremvezérlési modul. A HTML alapú kezelőfelületnek köszönhetően biztosított a BYOD felhasználás, de a fixen telepített érintőfelületek használata is.
A U-Computer lehetővé teszi, hogy a számítógépeken futó szoftveres konferencia alkalmazások, applikációk és a számítógép hardverelemei a vezérelt AV rendszer részét képezzék. Bármilyen PC, vagy Intel NUC számítógép vezérelhetővé válik. Teams, Skype, BlueJeans, Zoom, Polycom és más szoftveres konferencia kódekek támogatása, makró funkciók, USB monitorozási lehetőségek.
Az “U” platform központi eleme. Centralizált AV ökoszisztéma az eszközök vezérléséhez. Egy, vagy több száz terem kezelése standard, vagy virtualizált szerver környezetben. Egyszeri licensz díj, vagy felhő előfizetés.
Az “U” platform részét képező, integrált teremfoglaltság kezelő rendszer. Az U-Manage-el integrálva teremfoglaltsági analtikához és riportokhoz juthatunk. A Google Calendar, Microsoft Exchange és Microsoft 365 naptár integráció lehetővé teszi, hogy az U-Schedule az irodai szoftverkörnyezet szerves részét alkossa. BYOD eszközökről és fix fali felületekről egyaránt kezelhető.
Hivatkozások
Bemutató videó
Integrátor partner program
Érdeklődik a márka viszonteladói értékesítésének feltételei iránt?
Csatlakozzon integrátor partner programunkhoz!